Kontrola
nad całościowym procesem sprzedaży
Możliwość
zarządzania jakością usług
Dostosowanie
szkoleń do potrzeb pracowników
Wsparcie
celów rozwojowych
Maksymalizacja
satysfakcji klienta
Wzrost
liczby klientów
Maksymalizacja
zysków
Rozpoznaje placówkę zbiera wstępnie informacje na temat oferty i wyposażenia sklepu prowadząc dokładną obserwację.
Kupuje produkt/usługę
Zachowując się jak „statystyczny klient” zadaje szereg pytań oraz obserwuje reakcję sprzedawcy. Ocenia także takie elementy jak czystość i porządek w sklepie, profesjonalizm obsługi.
Raportuje Po zrealizowaniu wizyty w placówce, Tajemniczy Klient relacjonuje jej przebieg i ocenia poszczególne elementy obsługi klienta posługując się zestandaryzowaną ankietą
Chcesz zostać tajemniczym klientem? Zobacz do jakich projektów obecnie prowadzimy rekrutację!
Najczęściej zadawane pytania.