Tajemniczy klient

Czy stać Twoją firmę na utratę klientów?

Współpracuj z ekspertami - najlepsze Badania Tajemniczy Klient

Jeśli nie chcesz utracić klientów,
to musisz wiedzieć, że…

Badanie Mystery Shopping jest powszechnie stosowane w celu weryfikacji przestrzegania standardów obsługi klienta. 
 

Współpracuj z nami, popraw jakość obsługi, zwiększ zadowolenie Klienta.
 

 Prowadzimy kompleksowe audyty Mystery Client na terenie całego kraju.

Co możemy zrobić?

Co zyskujesz?

Kontrola
nad całościowym procesem sprzedaży

Możliwość
zarządzania jakością usług

Dostosowanie
szkoleń do potrzeb pracowników

Wsparcie
celów rozwojowych

Maksymalizacja
satysfakcji klienta

Wzrost
liczby klientów

Maksymalizacja
zysków

Dlaczego my?

  • 17 lat doświadczenia,
  • Autorska platforma CATI-System do obsługi badania „Tajemniczego klienta”,
  • Indywidualne podejście do projektów Mystery Shopping,
  • Doświadczeni audytorzy z całego kraju.

Co robi tajemniczy klient?

Rozpoznaje placówkę zbiera wstępnie informacje na temat oferty i wyposażenia sklepu prowadząc dokładną obserwację.

Kupuje produkt/usługę 
Zachowując się jak „statystyczny klient” zadaje szereg pytań oraz obserwuje reakcję sprzedawcy. Ocenia także takie elementy jak czystość i porządek w sklepie, profesjonalizm obsługi.

Raportuje Po zrealizowaniu wizyty w placówce, Tajemniczy Klient  relacjonuje jej przebieg i ocenia poszczególne elementy obsługi klienta posługując się zestandaryzowaną ankietą

Przykładowe realizacje

Oferty Pracy

Chcesz zostać tajemniczym klientem? Zobacz do jakich projektów obecnie prowadzimy rekrutację!

Kontakt

Mystery Shopping

dr Monika Jaremków
e-mail: badania@biostat.com.pl
Tel.: +48 534 702 007

Najczęściej zadawane pytania.

Tajemniczy klient zwraca uwagę na mnóstwo aspektów, takich jak:
  • Obsługę klienta,
  • Reakcję i komunikację sprzedawców,
  • Zadaje szereg pytań oraz zwraca szczególną uwagę na wygląd placówki,
  • Dobrze wyszkolony tajemniczy klient, zda nam relację oraz pozwoli “Oczami klienta” spojrzeć na obsługę danego miejsca. 
 
Czy badania satysfakcji klienta są istotne?
Tak, jak najbardziej. Badania satysfakcji pracowników mogą pozwolić przedsiębiorstwu na: 
  • Dostarczenie informacji zwrotnych na temat procesów przebiegających w przedsiębiorstwie,
  • Weryfikację oczekiwań, jakie posiadają pracownicy względem firmy,
  • Identyfikację czynników determinujących poziom satysfakcji i zaangażowania pracowników,
  • Obiektywną ocenę poziomu motywacji, rozwoju zawodowego pracowników,
  • Możliwość podjęcia działań, które pozwolą usprawnić proces zarządzania,
  • Identyfikację na podstawie analizy SWOT, czyli mocne oraz słabe strony, jak i szans oraz zagrożenia. 
 
Jaki jest koszt badania satysfakcji klienta?
Każdorazowo czas oraz koszt badania ustalany jest indywidualnie z klientem. Zależy on od wielu czynników, takich jak: problematyki, ilości pytań, czy nasi pracownicy są dodatkowo zobowiązani przeprowadzić analizę danych. Dużą zmienną jest również wybranie sposobu realizacji badania. Istnieje możliwość zlecenia tego zadania profesjonalistą bądź skorzystania z aplikacji do badań ankietowych SurvGo™.
 
Dlaczego przedsiębiorstwa powinny rozważyć częstsze przeprowadzanie badań marketingowych?
Poprzez wprowadzenie częstszej realizacji badań marketingowych, firma może uzyskać informację o tym, jak poprawić swoją pozycję na rynku. Dzięki nim można:
  • Rozwiązać problemy biznesowe, 
  • Uzyskać informację o tym, którzy klienci są najbardziej dochodowi,
  • Dowiedzieć się o preferencjach oraz potrzebach zakupowych klienta,
  • Opracować bardzo dobrą strategię marketingową. 
 
Zadzwoń do nas Napisz