Zaufaj profesjonalistom z Centrum Badawczo - Rozwojowego BioStat.
Sukces nigdy nie jest dziełem przypadku - wymaga działań opartych na rzetelnie pozyskanej wiedzy.
Dlatego oferujemy naszym Klientom profesjonalne rozwiązania w obszarach badań rynku i opinii, bazujące na szerokiej gamie metod pozyskiwania danych - specjalizujemy się zwłaszcza w kompleksowej obsłudze projektów badawczych. Z naszych usług Market Research korzystają zarówno podmioty sektora biznesowego, jak i instytucje publiczne oraz podmioty środowisk akademickich.
Sprawdź nasze gotowe raporty rynkowe
Badania realizujemy wykorzystując wszystkie dostępne techniki i metody badawcze, w tym standardowo:
Zastosowanie zaawansowanych metod analitycznych w analizie wyników oraz wsparcie wiedzy i doświadczenia naszych ekspertów autorskim oprogramowaniem badawczym stanowią silny atut naszej firmy. Dzięki temu w sposób profesjonalny prowadzimy badania rynku i opinii, a także - jesteśmy przygotowani do zastosowania niestandardowych metod i technik badawczych oraz poszerzenia tematyki badawczej.
Gwarantujemy naszym Klientom indywidualne podejście do każdego z projektów.
Najczęściej zadawane pytania.
Badania rynku i opinii najczęściej realizowane są za pomocą ankiet online (CAWI) ze względu na ich niższy koszt i szybszy czas realizacji badania. Do tego typu badań wykorzystuje się również metody bardziej tradycyjne typu desk research, indywidualne wywiady pogłębione (IDI) czy badania telefoniczne (CATI).
Czas trwania badania rynku i opinii jest wysoce zmienny, ponieważ zależy on od wielu czynników takich jak metodologia badania, skomplikowanie badanego rynku i wielu innych. Dlatego każdorazowo czas realizacji jest indywidualnie ustalany z klientem.
Koszt realizacji badania rynku i opinii jest ustalany indywidualnie z klientem, ponieważ zależy od wielu czynników. Podczas konsultacji i po wymianie podstawowych informacji na temat badania można uzyskać wstępną wycenę.
Oferujemy szerokie spectrum badań i ciągle się rozwijamy. Na obecną chwile można u nas zrealizować badanie marketingowe, badanie rynku, badanie satysfakcji klienta, badanie satysfakcji pracowników, badanie rynku medycznego czy badanie świadomości marki.