Oferujemy profesjonalną salę fokusową.
Nowoczesna sala fokusowa firmy Biostat® została w pełni przystosowana do profesjonalnej realizacji wszelakiego rodzaju badań marketingowych oraz badań opinii – wyposażono ją w szereg praktycznych udogodnień oraz urządzono w sposób funkcjonalny i wygodny.
Lustro weneckie
System rejestracji audio-video (kamery, video, streaming)
Dostęp do Internetu
Stół konferencyjny (do 12 osób)
Zaplecze socjalne
Własny parking
Kompleksowa obsługa badań FGI.
Lustro weneckie
System rejestracji audio-video
Dostęp do Internetu
Stół konferencyjny (do 12 osób)
Zaplecze socjalne
Dostęp do Internetu
Plan obiektu.
Cennik.
1 FGI | 400 zł + 23% VAT/ jedno FGI (do 2h, do 8 uczestników)* |
2 FGI | 390 zł + 23% VAT/ jedno FGI (do 2h, do 8 uczestników) przy zamówieniu 2 FGI w jednym dniu* |
Streaming | 100 zł + 23% VAT |
Badania fokusowe
FGI (Focus Group Interview) to zogniskowane wywiady grupowe czyli moderowane dyskusje z udziałem od 6 do 12 respondentów. Rozmowy te nakierowane są na określony temat - pozwalają zbierać i konfrontować opinie oraz obserwować zachowania i reakcje rozmówców, przez co sprzyjają pozyskiwaniu m.in.:- wiedzy o preferencjach i opiniach konsumenckich;
- wiedzy o postrzeganiu zjawisk i działań marketingowych;
- nowych pomysłów i koncepcji.
Najczęściej zadawane pytania.
Badania fokusowe są świetną opcją podczas przeprowadzania badań o przeróżnej tematyce. Niewątpliwą zaletą, jest możliwość zebrania bardzo dużej ilości informacji w stosunkowo niedługim czasie. Pracując z grupą osób, możemy zaobserwować ich zachowanie, czy reakcje podczas dyskusji. Kolejną pozytywną cechą, jest duże poczucie bezpieczeństwa wśród uczestników, co zachęca ich do ujawniania szczerych oraz obszernych opinii, czy wypowiedzi na dany temat.