Badania ankietowe wspomagane komputerowo (CAPI).
Nasza firma oferuje Państwu prowadzenie badań przy użyciu ankiet wspomaganych komputerowo (CAPI - Computer Assisted Personal Interview). Wdrożony przez BioStat system pozwala na przygotowanie typowych ankiet, jak również takich, które zawierają treści multimedialne (grafikę, filmy, nagrania dźwiękowe). Badania CAPI są przeprowadzane przez ankieterów prezentujących respondentom ankietę w formie elektronicznej, przy czym system pozwala na pracę zarówno w przypadku połączenia z Internetem, jak i w trybie off-line.
Zalety badań CAPI:
- kontakt respondenta z wykwalifikowanym ankieterem, który zapewnia wypełnienie całej ankiety i zachęca respondenta do udzielenia przemyślanych odpowiedzi,
- kontakt respondenta z wykwalifikowanym ankieterem, który zapewnia wypełnienie całej ankiety i zachęca respondenta do udzielenia przemyślanych odpowiedzi,
- system komputerowy weryfikuje poprawność wprowadzanych danych i gwarantuje szybkie przygotowanie raportu i analizy statystycznej otrzymanych wyników,
- niezależność systemu od połączenia z Internetem,
- prezentacja treści multimedialnych, umożliwiająca powiększenie zakresu badań w porównaniu do tradycyjnych metod badania opinii.
Najczęściej zadawane pytania.
Czas realizacji badania metodą CAPI może być różny. Zależy on w dużej mierze od wielkości próby oraz poziomu skomplikowania badania. Najczęściej sam przebieg ankietyzacji trwa od kilku godzin do 2 dni. Na czas ma również wpływ to, czy oprócz zebrania wyników badań, chcemy również dostać ich opracowanie wraz ze szczegółową analizą.
Oczywiście, że tak. Nasz zespół udostępni do wglądu i możliwości wyboru wszystkie typy pytań. Zaczynając od pytań zamkniętych (jednokrotnego i wielkorotnego wyboru), poprzez różnego rodzaju pytania otwarte np. pola tekstowe, a kończąc na pytanaich macierzowych lub rankingowych. Dobór pytań zależy od preferencji konsumenta oraz konsultacji z naszym doświadczonym zespołem.
- Satysfakcje zakupowe,
- Preferencje zakupowe,
- Świadomość marki,
- Lojalność wobec marki,
- Zachowania konsumentów.