Zakończyliśmy badania doświadczeń klientów Narodowego Funduszu Zdrowia. Projekt badawczy został zrealizowany na zlecenie i pod nadzorem Centrali NFZ. Obejmował badanie opinii osób, które korzystały z pomocy Telefonicznej Informacji Pacjenta (TIP) oraz bezpośrednio w siedzibach oddziałów wojewódzkich NFZ.
Badanie przeprowadzone zostało w Salach Obsługi Klientów, znajdujących się na terenie oddziałów wojewódzkich NFZ. Opinie o doświadczeniach klientów NFZ zbierane były za pomocą
kiosków ankietowych, które znajdowały się w oddziałach wojewódzkich NFZ.
Kioski ankietowe z zainstalowanym autorskim oprogramowaniem niezbędnym do wykonania badania oraz z dostępem do Internetu, dostarczyło
Centrum Badawczo-Rozwojowe BioStat®. Uzyskane dane oraz wnioski znalazły się w raporcie końcowym, który został przekazany Zleceniodawcy.
Liczymy na kolejne równie ciekawe i ambitne projekty we współpracy z Narodowym Funduszem Zdrowia.