Artykuły eksperckie na temat chorób, profilaktyki i zdrowego trybu życia, kompendium wiedzy „Zdrowie od A do Z”, baza leków, pytania pacjentów i odpowiedzi lekarzy – tak wygląda Serwis o zdrowiu na HaloDoctor.pl w nowej odsłonie. Jest to odpowiedź na ogromne zapotrzebowanie internautów na wartościowe treści o tematyce zdrowotnej.
Pacjenci pokochali HaloDoctora za proste i intuicyjne rozwiązania
Serwis HaloDoctor.pl powstał w 2019 roku, kilka tygodni przed wybuchem pandemii koronawirusa. W pierwotnych założeniach HaloDoctor.pl miał być platformą telemedycyną, na której lekarze mogą realizować konsultacje lekarskie online za pomocą takich narzędzi jak moduł wideo, szybkie płatności czy program do zarządzania gabinetem Medfile.
Tak też się stało. Już w pierwszym roku funkcjonowania serwisu, z usług lekarzy i specjalistów na HaloDoctor.pl skorzystało pół miliona pacjentów.
Z czasem okazało się, że pacjenci wykorzystują serwis HaloDoctor.pl nie tylko do konsultacji lekarskich online, ale również do wyszukiwania lekarzy i rezerwacji wizyt w gabinecie.
- Wsłuchując się potrzeby naszych klientów stworzyliśmy intuicyjne narzędzie, które daje pacjentom możliwość wyszukiwania lekarzy według specjalizacji oraz miejsca zamieszkania, a w następnym kroku łatwej rezerwacji wizyt w gabinecie. Równie prosto nasz system działa w odniesieniu do lekarzy i specjalistów, którzy mają m.in. możliwość integracji kalendarza wizyt z portalem Znany Lekarz
– tłumaczy Rafał Piszczek – Prezes Zarządu Centrum Badawczo-Rozwojowego Biostat, w którym powstał serwis HaloDoctor.pl.
Duży popyt na wartościowe i unikalne treści
Rośnie również zainteresowanie internautów wartościowymi treściami o tematyce zdrowotnej.
Od początku istnienia serwisu HaloDoctor prawdziwym „hitem” jest sekcja „Zapytaj lekarza”. Pacjenci mają tu możliwość anonimowego zadania pytania na tematy związane z różnego rodzaju schorzeniami. Otrzymują odpowiedzi od lekarzy i specjalistów, którzy dzielą się swoją fachową wiedzą, rozwiązując problemy pacjentów lub podpowiadając jakie badania należy wykonać, by uzyskać dokładną diagnozę. Od początku istnienia serwisu, pacjenci zadali już ponad 6 600 pytań, na które otrzymali łącznie ponad 17 300 odpowiedzi.
Lekarze i specjaliści biorą też aktywny udział w powstawaniu artykułów o tematyce zdrowotnej. Blisko 80 ekspertów konsultuje publikacje w takich obszarach tematycznych jak: schorzenia, dieta, ciąża, wychowanie, profilaktyka, psychologia, seks, uzależnienia czy stosowanie leków.
- Wbrew obiegowym opiniom, że dziś w Internecie można znaleźć wystarczającą ilość wiedzy na każdy temat, obserwujemy ogromne zainteresowanie czytelników eksperckimi publikacjami o tematyce zdrowotnej. Dlatego nasza strategia jest jasna: dostarczać naszym odbiorcom jak najwięcej wartościowych treści, tworzonych przez doświadczonych dziennikarzy i konsultowanych przez lekarzy i specjalistów
– mówi Wacław Wrana – redaktor naczelny HaloDoctor.pl.
Dodajmy, że na Serwis o zdrowiu HaloDoctor.pl składają się nie tylko artykuły czy pytania pacjentów i odpowiedzi lekarzy. Serwis dopełnia kompendium wiedzy „Zdrowie od A do Z” oraz Baza leków,
Przejdź na Serwis o Zdrowiu HaloDoctor.pl
HaloDoctor w liczbach:
-
6 846 254 pacjentów
-
28 166 163 zrealizowanych wizyt
-
10 150 lekarzy i specjalistów
-
6 600 pytań zadanych przez pacjentów
-
17 300 odpowiedzi lekarzy na pytania pacjentów.