Badania i sondaże
Centrum Badawczo-Rozwojowego BioStat®
Centrum Badawczo‑Rozwojowego BioStat® regularnie przeprowadza wartościowe
i reprezentatywne sondaże dotyczące zdrowia Polaków
oraz najważniejszych spraw społeczno‑gospodarczych. Część raportów z przeprowadzonych
badań opinii udostępniamy w bezpłatnej
formule otwartej. Zachęcamy zainteresowane redakcje oraz badaczy do współpracy
w projektowaniu kolejnych sondaży.
Trzy czwarte Polaków chce mieć wybór szczepionki na COVID-19 ze względu na producenta.
Niemal co drugi Polak jest przeciwny wprowadzeniu paszportów covidowych.
43,2% Polaków...
47,9% było zmuszonych do skorzystania z prywatnej opieki zdrowotnej, bo nie mieli możliwości skorzystania z wizyty finansowanej przez NFZ.
72,5% Polaków odczuwa utrudnienia w bezpośrednich kontaktach...
Gdyby była możliwość wyboru 43,2% Polaków chciałoby przyjąć szczepionkę firmy Pfizer, 26,8% Moderny, a tylko 8,3% Astra Zeneca.
Większość Polaków jest przeciwnych zamykaniu salonów fryzjerskich,...
60% budżetów domowych w Polsce odczuło negatywne skutki pandemii. Stan finansów za gorszy niż przed pandemią uważa 43,8% respondentów.
Niemal co czwarty ankietowany spodziewa się pogorszenia...
Dwie trzecie ankietowanych obawia się pogorszenia stanu zdrowia z powodów nie związanych z koronawirusem. Na początku pandemii 70% nie miało obaw.
Według 82% Polaków leczenie chorób podczas...
67,5% Polaków przyznaje, że skuteczną ochronę przez koronawirusem zapewniają jedynie profesjonalne maseczki ochronne. Jeżeli zakładanie przyłbic i osłon z elementów garderoby zostanie w miejscach...
Szukasz danych do publikacji, a nie znalazłeś interesujących Cię raportów?
Chcesz poszerzyć zakres badania, które przeprowadziliśmy? Masz jakiekolwiek dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami!
Raporty i sondaże
Polak u fizjoterapeuty
W jakim celu udajemy się do fizjoterapeuty i z jakiego rodzaju pomocy
najczęściej korzystamy? Czym kierujemy się przy wyborze specjalisty? Na te pytania
odpowiedziało nam ponad 1000 Polaków.
Wyniki badania wspierające ogólnopolską kampanie “Po pierwsze farmaceuta”, której celem
jest wzmocnienie i poprawa wizerunku zawodu farmaceuty w Polsce