Badania konsumenckie
Poznaj swoich Klientów i wyjdź naprzeciw ich oczekiwaniom.
Wzrost wyników finansowych gwarantowany!
Nawiąż dialog z Klientem
Jeśli chcesz w należyty sposób zadbać o lojalność odbiorców swoich produktów, musisz wcześniej jak najlepiej ich poznać. Dzięki zleceniu naszej firmie badawczej realizacji badań konsumenckich, uzyskasz cenne informacje m.in. odnośnie:
- dotychczasowych zachowań oraz preferencji zakupowych,
- stylów konsumpcji,
- uświadomionych oraz nieuświadomionych potrzeb i oczekiwań,
- symboli marki, z którymi klienci będą mogli się utożsamiać,
- świadomości marki własnej oraz jej oceny na tle marek konkurencyjnych,
- pożądanych kanałów promocji oraz dystrybucji,
- projektowania opakowań oraz systemu identyfikacji wizualnej marki,
- oceny przekazów reklamowych i ich konceptów.
Nasze rozwiązania badawcze
Badania konsumenckie. Dowiedz się jak rzeczywiści lub potencjalni Klienci oceniają oferowane przez Ciebie produkty oraz jakie mają sugestie odnośnie ich usprawnienia. Poddajemy testom sensorycznych zarówno już dostępne na rynku modele, wstępne prototypy, a także opakowania oraz elementy przekazu reklamowego.
Przeprowadzamy badania konsumenckie z użyciem nowoczesnych urządzeń śledzących ruchy gałek ocznych oraz przesunięcia kursorem myszki na stronie sklepu internetowego. Ich zastosowanie pozwala uzyskać wiarygodne dane na temat czytelności i atrakcyjności opakowań oraz materiałów reklamowych, użyteczności platformy zakupowej, a także podejmowanych przez konsumentów wyborów.
Pozwalają na wyodrębnienie szczegółowych grup docelowych Klientów, do których warto kierować przekaz marketingowy. Pomiar rozpoczyna się od przeprowadzenia badań jakościowych w celu dokonania eksploracji założonego problemu badawczego. Uzyskane wnioski pozwalają na właściwe zaprojektowanie narzędzia badawczego do reprezentatywnych badań ilościowych.
Tego typu badanie konsumenckie służy analizie zadowolenia realnych Klientów z jakości obsługi. Przeprowadzenie pomiarów Mystery Shopping to dziś w zasadzie konieczność każdej firmy sprzedażowej lub usługowej. Jak wykazały zrealizowane przez nas badania ogólnopolskie, aż niespełna 70% Polaków przestaje korzystać z oferty w przypadku rozczarowania jakością obsługi.
Zadowolenie odbiorców Twojego produktu możemy zbadać za pomocą jednej z technik ilościowych. Doskonale sprawdzają się w tym przypadku badania ankietowe z wykorzystaniem nowoczesnych urządzeń z aplikacją mobilną.
Nasz autorski panel internetowy Badanie Opinii pozwala na realizację reprezentatywnych sondaży nawet w terminie do 24 godzin! Posiadamy w swojej bazie tysiące użytkowników, dla których ocenianie produktów to prawdziwa pasja. Ich profile konsumenckie są na tyle zróżnicowane, że z całą pewnością uzyskasz cenne informacje od osób faktycznie zainteresowanych Twoją ofertą.
Chcesz zweryfikować na ile należąca do Ciebie marka jest znana w grupach docelowych Klientów? Możemy zbadać na Twoje życzenie zarówno świadomość spontaniczną, jak i wspomaganą. Sprawdzimy także, jakie emocje i skojarzenia marka budzi u konsumentów.
Potencjalne korzyści z badań konsumenckich
To właśnie konsument poprzez codzienne wybory zakupowe zadecyduje o sukcesie Twojej firmy.
Zobacz także: aplikacja do badania opinii klientów
Najczęściej zadawane pytania.
W firmie BioStat zostało przeprowadzone ponad 4000 przeróżnych badań. Część z nich na temat badań konsumenckich, w tym badania satysfakcji klienta, badania świadomości marki, czy badania rynku.
Eksperci mają bardzo rozległe doświadczenie na temat technik, metod oraz analizy badań konsumenckich.
W ramach badań fokusowych przeprowadzamy testy z wykorzystaniem konceptów. Oczywiście w dobie dzisiejszej wszechobecnej cyfryzacji, specjaliści BioStat, przeprowadzają testy również drogą online oraz bacznie czuwają nad prawidłowością ich przebiegu.
Podczas zakupu obserwuje: obsługę klienta, reakcję i komunikację sprzedawców, zadaje szereg pytań oraz zwraca szczególną uwagę na wygląd placówki.
Nie ma lepszego sposobu na zbadanie jakości obsługi. Dzięki dobrze wyszkolonemu tajemniczemu klientowi będziemy mogli „oczami klientów” obiektywnie spojrzeć na firmę.
Tak. Badania satysfakcji klientów pozwalają w bardzo znaczącym stopniu podnieść zysk firmy. Zadowolenie klientów z zakupionego towaru, czy świadczonej usługi, powinno być niezwykle istotne dla każdego przedsiębiorstwa. Podczas cyklicznego badania satysfakcji naszych odbiorców, jesteśmy w stanie zapewnić rozwój oraz prestiż marce.