Badania opinii.
Jednym z kluczowych źródeł informacji z jakich korzysta się w toku codziennych wyborów i decyzji jest zazwyczaj opinia innych - rodziny, znajomych, ekspertów z danej dziedziny. Nie inaczej jest także i w obszarze badań rynku - opinie na temat jakości obsługi klienta, postrzegania produktu i sposobów jego promocji czy czynników branych pod uwagę podczas dokonywania zakupów pozwalają pozyskać sporo istotnej wiedzy z zakresu zwyczajów, odczuć i wymagań konsumenckich. Wiedza ta bywa zaś nieoceniona przy doskonaleniu oferty firmy, jej strategii marketingowej czy standardów obsługi klienta.
Badania opinii klientów - oferta badawcza.
Mając na uwadze wagę osądów konsumenckich, w toku badań rynku dla naszych Klientów realizujemy także kompleksowe badania opinii klientów. W tym zakresie specjalizujemy się zwłaszcza w badaniach przeprowadzanych metodą wspomaganych komputerowo wywiadów telefonicznych (CATI – Computer Assisted Telephone Interview) oraz metodami elektronicznymi: CAWI (Computer Assisted Web Interview) oraz CAPI (Computer Assisted Personal Interview) - są one obsługiwane przez nasz autorski system wsparcia projektów badawczych eCRF.bizTM. Prócz tego oferujemy jednak także badania metodami tradycyjnymi, jak dla przykładu ankietyzacja bezpośrednia, wykorzystująca kwestionariusze papierowe (PAPI – Paper and Pencil Interview).
Cykliczna ankietyzacja elektroniczna za pomocą aplikacji Cati-system .
Wychodząc naprzeciw najnowszym trendom, oferujemy usługę cyklicznych badań opinii klientów z wykorzystaniem aplikacji do ankietyzacji elektronicznej. Korzystamy z naszego autorskiego oprogramowania Cati-System, które wyróżnia się prostotą obsługi oraz umożliwia pełną obsługą i zarządzanie na każym etapie procesu badawczego. Można z jego pomocą m.in:
- samodzielnie zaprogramować ankietę,
- na bieżąco edytować strukturę pytań i odpowiedzi,
- generować automatyczne raporty z badań,
- w dowolnym czasie przeglądać postępy badania opinii klientów,
- uzyskiwać wgląd do danych i opracowań statystycznych,
- dodawać do ankiety elementy graficzne i audiowizualne,
- definiować w dowolny sposób poziom uprawnień do systemu ankietowego.
Badania sondażowe.
Powołując się na realizację badań opinii warto nadmienić, iż - prócz powyższego - nasza oferta badawcza obejmuje także sondaże ogólnopolskie i lokalne. Bazując na uzgodnionej z Klientem, reprezentatywnej próbie, możemy sprawdzić stan poinformowania czy też odczucia społeczności lokalnej lub społeczeństwa całego kraju na różnorodne temat, w tym m.in. społeczne, polityczne czy rynkowe. Charakterystyczną cechą naszych projektów w tym zakresie jest szybkość i rzetelność ich realizacji.
Przykładowe realizacje
Raporty rynkowe
Panel Badanie Opinii.
Co istotne, ważnym narzędziem przy zbieraniu opinii konsumenckich i realizacji
ww. badań sondażowych jest projekt "Badanie Opinii" - ten rozbudowany i odróżniający
firmę BioStat na tle konkurencji panel badawczy pozwolił na utworzenie szerokiej
ogólnopolskiej sieci panelistów. Dokładna charakterystyka każdego z nich umożliwia
każdorazowo dotrzeć do pożądanej grupy docelowej, obejmując badaniem wyłącznie
respondentów wykazujących pożądane cechy, a przez to - pozyskiwać rzetelne
i odpowiadające zadanemu problemowi dane.
Więcej
Najczęściej zadawane pytania.
Podczas tworzenia ankiety, istnieje możliwość o zawnioskowanie, aby w niej znalazły się obrazy lub linki do materiałów wideo. Naszym klientom udostępniane jest również narzędzie Click Tracking, dzięki któremu umożliwia się badanie reakcji respondentów na zamieszczone materiały graficzne.