Centrum Badawczo-Rozwojowe Biostat zrealizowało interesujące badanie konsumentów dla Savicki 1976 Sp. z o.o.
Firma Savicki 1976 to jeden z wiodących producentów biżuterii. Przedsiębiorstwo od ponad 40 lat specjalizuje się w produkcji i sprzedaży wyrobów jubilerskich, będących połączeniem rzemiosła i sztuki.
Dla naszego partnera wykonaliśmy badanie CAWi na próbie n=1000 osób zaręczonych w ostatnich latach. Badanie poświęcone było eksploracji zagadnienia zaręczyn i znaczenia pierścionka zaręczynowego, a także zrozumienia kategorii pierścionków zaręczynowych.
Przygotowane przez nas narzędzie badawcze pozwoliło poznać i zrozumieć Klientowi potencjał rynkowy, proces decyzyjny, znaczenie ceny oraz postawy i zwyczaje konsumenckie
Dodajmy, że badanie konsumentów dla spółki Savicki, to tylko jeden z rodzajów badań realizowanych przez Biostat. Specjalizujemy się w szeroko pojętych: badaniach rynku, badaniach marketingowych, badaniach satysfakcji pracowników, badaniach satysfakcji klientów czy badaniach świadomości marki.
Wśród naszych klientów są takie firmy i instytucje jak: Bank Gospodarstwa Krajowego, Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, TEB Akademia, Sedlak & Sedlak, Grant Thornton, PGNiG, Scanmed, Politechnika Lubelska czy Urząd Miasta Stołecznego Warszawy.
Nasi klienci chętnie korzystają również z narzędzia badawczego SurvGo, w którym można samodzielnie zaplanować i zrealizować badanie w oparciu o naszą bazę ponad 150 tysięcy respondentów.