Centrum Badawczo-Rozwojowe Biostat i firma konsultingowa GBBC Grzegorza Barszcza rozpoczynają współpracę przy realizacji projektów badawczych i szkoleniowych.
W czwartek 12 stycznia Grzegorz Barszcz – właściciel firmy konsultingowej GBBC oraz Rafał Piszczek – prezes zarządu Biostat, podpisali list intencyjny w sprawie współpracy. Kooperacja obu firm dotyczyć będzie: badań rynku i opinii, badań marketingowych, badań kadry menadżerskiej, badań satysfakcji pracowników, badań satysfakcji klientów.
- Przy tworzeniu różnego rodzaju strategii dla moich klientów czy w działalności szkoleniowej, profesjonalne badania rynku i opinii oraz badania marketingowe są nieocenionym narzędziem. Cieszę się ogromnie, że tak uznana instytucja jak Biostat, będzie naszym partnerem badawczym – komentuje Grzegorz Barszcz.
Rafał Piszczek — prezes Biostatu dodaje, że on i jego zespół lubią nowe wyzwania.
- Choć tego rodzaju badania realizujemy od kilkunastu lat, to z ekscytacją podchodzimy do nowych wyzwań badawczych. Projekty realizowane przez Grzegorza Barszcza mają spory ładunek innowacyjności. Cieszymy się, możemy dołożyć swoją cegiełkę do rozwoju wiedzy i rozwiązań w obszarze zarządzania, sprzedaży i marketingu – mówi Rafał Piszczek.
Pierwsze efekty zawiązanej współpracy będzie można śledzić już 19 stycznia podczas finału Sales Angels – jednej z największych w Polsce konferencji specjalistów sprzedaży i marketingu. Grzegorz Barszcz w swoim wystąpieniu zaprezentuje prekursorskie badania Biostatu dotyczące postrzegania zawodu handlowca w polskim społeczeństwie.
Grzegorz Barszcz to przedsiębiorca, menadżer i szkoleniowiec z ogromnym doświadczeniem. W swojej dwudziestoletniej karierze pracował w obszarze marketingu i sprzedaży, zakupów oraz zasobów ludzkich w branży telekomunikacyjnej, FMCG i agencjach reklamowych. Jest ekspertem w dziedzinie zarządzania strategicznego, tworzenia strategii od intencji po wdrożenie w tym najnowocześniejszą metodą OKR. Doradza wiodącym polskim markom w zakresie strategii marketingu i sprzedaży. Jest również mentorem biznesu, prowadzi m.in. popularny w mediach społecznościowych wideoblog „O biznesie na schodach”.
Biostat to jedno z 63 polskich komercyjnych centrów badawczo-rozwojowych. Spółka od 17 lat prowadzi badania naukowe, a także wpiera badania i rozwój różnych technologii na rzecz innych instytucji lub przedsiębiorstw. Domeną Biostatu są badania kliniczne, szeroko pojęte badania marketingowe, badania rynku i opinii oraz badania w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. W gronie klientów Biostatu są m.in. takie firmy instytucje jak: AstraZeneca, Celon Pharma, Chiesi, Novartis, Pfizer, Polpharma, Servier, Akademia Leona Koźmińskiego, Warszawski Uniwersytet Medyczny, Uniwersytet Jagielloński, DB Schenker Rail, Sedlak & Sedlak, Grant Thornton, PGNiG czy Volkswagen Bank Polska S.A.