Aktualności

BioStat® Centrum
Badawczo-Rozwojowe

2025 2024 2023 2022 2021 starsze
6 mln odbiorców serwisów medycznych Medfile i HaloDoctor
08
Styczeń
2025
6 mln odbiorców serwisów medycznych Medfile i HaloDoctor
Prawie 6 milionów unikalnych użytkowników odwiedziło wydawane przez Biostat serwisy zdrowotne Med...
12
November
2015
12
lis
2015

Badania marketingowe dla Aflofarmu

Badania marketingowe dla Aflofarmu

Z przyjemnością informujemy o rozpoczęciu wspólpracy z wiodącą polską firmą farmaceutyczną Aflofarm.

Nawiązaliśmy współpracę z wiodącą polską firmą farmaceutyczną Aflofarm. Celem projektów jest identyfikacja potrzeb i oczekiwań obecnych i potencjalnych kllientów firmy.

Aflofarm to polska firma z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w sektorze ochrony zdrowia. Obecnie znajduje się na pierwszym miejscu w segmencie leków bez recepty, z takimi markami jak: Herbapect, Rutinacea, NeoMag.

Dzięki zrealizowanym przez nas projektom badawczym firma z Pabianic będzie mogła lepiej dopasować ofertę do potrzeb obecnych i potencjalnych klientów.

Zobacz podobne
Rynek pracy wychodzi z dołka? Badanie Biostatu dla Grant Thornton Rynek pracy wychodzi z dołka? Badanie Biostatu dla Grant Thornton
  Centrum Badawczo-Rozwojowe Biostat zrealizowało dla Grant Thornton badanie „Plany pracodawców”. Wynika z niego,...
Biostat partnerem badania „Bezpieczeństwo cyfrowe Polaków” Biostat partnerem badania „Bezpieczeństwo cyfrowe Polaków”
  Firma SMSAPI opublikowała raport „Bezpieczeństwo cyfrowe Polaków”. Raport zawiera nie tylko diagnozę świadomośc...
Badania opinii dla Stowarzyszenia Otwarte Klatki Badania opinii dla Stowarzyszenia Otwarte Klatki
  Centrum Badawczo-Rozwojowe Biostat od 5 lat współpracuje ze Stowarzyszeniem Otwarte Klatki, działającym na rzec...
Jak konsumenci korzystają z prawa do reklamacji? Badanie dla Fundacji Konsumentów Jak konsumenci korzystają z prawa do reklamacji? Badanie dla Fundacji Konsumentów
  Centrum Badawczo-Rozwojowe Biostat zrealizowało Jesienne Badanie Konsumenckie dla Fundacji Konsumentów. Głównym...