Biostat przeprowadzi badanie mierzące skuteczność kampanii wizerunkowej realizowanej dla Centrum Nauki Kopernik. Celem kampanii będzie popularyzacja oferty skierowanej do dorosłych klientów.
Centrum Nauki Kopernik to jedno z największych centrów nauki w Europie. W Polsce kojarzone jest przede wszystkim jako miejsce popularyzacji nauki wśród dzieci i młodzieży.
Tymczasem CNK posiada równie bogatą ofertę dla dorosłych. W programie cyklicznych wydarzeń dla pełnoletnich klientów są m.in. „Wieczory dla Dorosłych”, filmy w planetarium, pokazy muzyczne, „Koncerty pod gwiazdami”, „Majsternia”, „Teatr Wysokich Napięć” czy „Festiwal Przemiany”.
Placówka postanowiła więc intensywniej promować swoją ofertę dla dorosłych. W 2023 roku Centrum Nauki Kopernik przeprowadzi w mediach kampanię wizerunkową. Efekty kampanii będą monitorowane poprzez badanie poziomu świadomości oferty Centrum Nauki Kopernik dla Dorosłych. Zrealizuje je Biostat.
Zadanie zostanie przeprowadzone zarówno przed kampanią wizerunkową, jak i po jej zakończeniu. Badanie ma odpowiedzieć na pytanie, czy przygotowana i zrealizowana kampania pozwoliła na wzrost świadomości oferty oraz w jakim stopniu – tłumaczy Bartosz Olcha – dyrektor ds. badań w Biostat.
Badanie będzie mieć charakter pomiaru ilościowego realizowanego na panelu internautów, będzie również reprezentatywne pod względem cech społeczno-demograficznych, takich jak: płeć, wiek, i wykształcenie. Wielkość próby badawczej dla każdej z fal badania wyniesie n=700.
Badaniem zostaną objęci mieszkańcy Warszawy w wieku 18+ (18 dzielnic) i oraz powiatów tworzących aglomerację (otwocki, piaseczyński, pruszkowski, wołomiński, legionowski, grodziski, miński, nowodworski, warszawski zachodni).