Badania preferencji zakupowych.

Głos klienta ma znaczenie.
Preferencje zakupowe.


Istota badania preferencji zakupowych.
Oferta badawcza.
Najczęściej zadawane pytania.
Grupa docelowa w tych badaniach odgrywa bardzo kluczową rolę. Dzięki tym badaniom będziemy w stanie zdefiniować zachowania wraz z postawami konsumentów wobec danych produktów, czy usług. Jakie zagadnienia często poruszają nasi badacze? Preferencji zakupowych poszczególnych gospodarstw domowych, najczęstszych wyborów zakupowych, profilu nabywców, użytkowania i konsumpcji produktów, jaki jest najczęstszy styl konsumpcji.
Jak najbardziej tak. Zadowolony oraz usatysfakcjonowany klient, jest najlepszym przyjacielem marki. Kiedy klient będzie zadowolony z naszego produktu, usługi, czy obsługi w naszym sklepie lub salonie, poleci nas swoim znajomym oraz rodzinie. Dzięki marketingowi szeptanemu jesteśmy w stanie zbudować grupą wiernych odbiorców. Wszystko to niedużym nakładem czasu oraz pieniędzy.